لرزه نگاری

ساخت وبلاگ
خب حالا که بحث عوض شد منم شرکت ک

حالا اپه جناب بهرنگ bm5  واسه کرگ دقیقا همونطوری که واسه یاماها درست کرده درست کنه متوجه منظور من میشین

یه مسئله

بهرنگ جان بنده منظورم این نیست میدرنج یاماها بد هست واسه کرگ خوب هست گفتم کلا یاماها نباید این میدرنج رو میزد اسم خودش رو خراب میکرد بنا به دلایلی که خودم میدونم نمیگم کرگ که اصلا یه وضعی میدرنجاش از پلاستیک کهنه درست شده
کلا میدرنج ها کلاویش توهینی به نوازنده هست

در مورد سمپل که میگین 512 مگ داره اره واسه کسی که این میزان سمگل استفاده میکنه عالی هست و کرگ ضعف داره رو این قضیه واسه کرگ متاسفم

یه بدی دیگه داره الان 400 مگ سمپل میخوره ( منم بیشتر از 130 مگ استفادم نمیشه ) بخوای توش 400 مگ بریزی 2 دقیقه طول میکشه لود شه اینم یه ضعف هست واسه کرگ و من متاسفم واسه کرگ

در مورد لگاتو معنی مفهوم لگاتو از نظر من با شما خیلی فرق میکنه در این مورد بحثی نمیشه کرد با شما

در مورد پخش کیفیت بنده اطلاعاتتون در اون حد نیست بخوام با شما بحث کنم شما درست میگین هادی هیجانی ....

در مورد اینکه میگی با من رقابت میکنین عرض کنم من یاماها a3 داشته باشم شما تایروس 5 باز نمیتونی با من رقابت کنی

در مورد دوست داشتن سینتی سایزر فکر نکنم اصلا بدونین سینتی سایزر با ورک استیشنی که نام بردین موتیف چه فرق هایی داره

به هر حال موفق باشی تو موسیقی الان شوبرت هم بیاد واسه شما منطق بیاره شما دوست من مخالفت میکنین باهاش
اینجا جاش نیست ولی خودت رو با این کار مقایسه کن بعد با هم بحث کنیم راجب به خالتور کیفیت چیزای دیگه

http://s6.picofile.com/file/8256214700/ ... 7.m4a.html

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 261 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 8:14

خب حالا که بحث عوض شد منم شرکت ک

حالا اپه جناب بهرنگ bm5  واسه کرگ دقیقا همونطوری که واسه یاماها درست کرده درست کنه متوجه منظور من میشین

یه مسئله

بهرنگ جان بنده منظورم این نیست میدرنج یاماها بد هست واسه کرگ خوب هست گفتم کلا یاماها نباید این میدرنج رو میزد اسم خودش رو خراب میکرد بنا به دلایلی که خودم میدونم نمیگم کرگ که اصلا یه وضعی میدرنجاش از پلاستیک کهنه درست شده
کلا میدرنج ها کلاویش توهینی به نوازنده هست

در مورد سمپل که میگین 512 مگ داره اره واسه کسی که این میزان سمگل استفاده میکنه عالی هست و کرگ ضعف داره رو این قضیه واسه کرگ متاسفم

یه بدی دیگه داره الان 400 مگ سمپل میخوره ( منم بیشتر از 130 مگ استفادم نمیشه ) بخوای توش 400 مگ بریزی 2 دقیقه طول میکشه لود شه اینم یه ضعف هست واسه کرگ و من متاسفم واسه کرگ

در مورد لگاتو معنی مفهوم لگاتو از نظر من با شما خیلی فرق میکنه در این مورد بحثی نمیشه کرد با شما

در مورد پخش کیفیت بنده اطلاعاتتون در اون حد نیست بخوام با شما بحث کنم شما درست میگین هادی هیجانی ....

در مورد اینکه میگی با من رقابت میکنین عرض کنم من یاماها a3 داشته باشم شما تایروس 5 باز نمیتونی با من رقابت کنی

در مورد دوست داشتن سینتی سایزر فکر نکنم اصلا بدونین سینتی سایزر با ورک استیشنی که نام بردین موتیف چه فرق هایی داره

به هر حال موفق باشی تو موسیقی الان شوبرت هم بیاد واسه شما منطق بیاره شما دوست من مخالفت میکنین باهاش
اینجا جاش نیست ولی خودت رو با این کار مقایسه کن بعد با هم بحث کنیم راجب به خالتور کیفیت چیزای دیگه

http://s6.picofile.com/file/8256214700/ ... 7.m4a.html

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 8:14

باسلام
بله این که گفتم قدیمی است به این علت که فاصله عجیبی گرفت از ارگهای جدید.یاماها مثل S970,s770 .در این ارگ ها از برنامه ریزیهای خاصی و برای اولین بار از مدیریت  خاص یاماها استفاده می شود(YEM)

در S770شما هارمونی که در 950 است نداری ولی میکروفون با افکت دارید دو عدد ولوم زیبا روی ارگ است

تغیرات صدا را بصورت DJخواهید داشت با رم بیشتر و صفحه LCDگسترده و صداهای حرفه ای تر به همین علت گفتیم قدیمی شده.قطعا در زمان خودش بی نظیر بود .با امدن نسل جدید ارگ های یاماها 950 Sاز 6 میلیون به 4 میلیون تومان رسید.که این 2 میلیون نومان باید در 10 سال اینده پایین می امد .پیشرفت علم الکترونیک باعث افت قیمت خواهد شد.
در اینده نزدیک ارگهای پیشرفته را با قیمت پایین خواهید خرید.
ارگ S670وA3000را هم دسته کم نگیرید با علم جدید ساخته شده اند سال 1397ارگهای بی نظیری از یاماها با قیمت خیلی پایین تر خواهید خرید .

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 237 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 8:14

خب حالا که بحث عوض شد منم شرکت ک

حالا اپه جناب بهرنگ bm5  واسه کرگ دقیقا همونطوری که واسه یاماها درست کرده درست کنه متوجه منظور من میشین

یه مسئله

بهرنگ جان بنده منظورم این نیست میدرنج یاماها بد هست واسه کرگ خوب هست گفتم کلا یاماها نباید این میدرنج رو میزد اسم خودش رو خراب میکرد بنا به دلایلی که خودم میدونم نمیگم کرگ که اصلا یه وضعی میدرنجاش از پلاستیک کهنه درست شده
کلا میدرنج ها کلاویش توهینی به نوازنده هست

در مورد سمپل که میگین 512 مگ داره اره واسه کسی که این میزان سمگل استفاده میکنه عالی هست و کرگ ضعف داره رو این قضیه واسه کرگ متاسفم

یه بدی دیگه داره الان 400 مگ سمپل میخوره ( منم بیشتر از 130 مگ استفادم نمیشه ) بخوای توش 400 مگ بریزی 2 دقیقه طول میکشه لود شه اینم یه ضعف هست واسه کرگ و من متاسفم واسه کرگ

در مورد لگاتو معنی مفهوم لگاتو از نظر من با شما خیلی فرق میکنه در این مورد بحثی نمیشه کرد با شما

در مورد پخش کیفیت بنده اطلاعاتتون در اون حد نیست بخوام با شما بحث کنم شما درست میگین هادی هیجانی ....

در مورد اینکه میگی با من رقابت میکنین عرض کنم من یاماها a3 داشته باشم شما تایروس 5 باز نمیتونی با من رقابت کنی

در مورد دوست داشتن سینتی سایزر فکر نکنم اصلا بدونین سینتی سایزر با ورک استیشنی که نام بردین موتیف چه فرق هایی داره

به هر حال موفق باشی تو موسیقی الان شوبرت هم بیاد واسه شما منطق بیاره شما دوست من مخالفت میکنین باهاش
اینجا جاش نیست ولی خودت رو با این کار مقایسه کن بعد با هم بحث کنیم راجب به خالتور کیفیت چیزای دیگه

http://s6.picofile.com/file/8256214700/ ... 7.m4a.html

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 205 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 5:21

سلام
من به این مبحث خیلی علاقه دارم ولی هنوز مطلب رو کامل متوجه نشدم. خیلی ممنون میشم که اگه یکی از استادان عزیز برای مثال "دستگاه سه گاه رو در چپ کوک" بصورت ترانسپوز کیبورد، در یک اکتاو کامل بنویسن. مثلأ  (؛؛.C=50, d=0 , E=_50,.......)
با تشکر از همۀ استادان این سایت که وقتشون رو برای دیگران صرف میکنند مخصوصأ نویسنده این مطلب با ارزش.

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 228 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 5:21

خب حالا که بحث عوض شد منم شرکت ک

حالا اپه جناب بهرنگ bm5  واسه کرگ دقیقا همونطوری که واسه یاماها درست کرده درست کنه متوجه منظور من میشین

یه مسئله

بهرنگ جان بنده منظورم این نیست میدرنج یاماها بد هست واسه کرگ خوب هست گفتم کلا یاماها نباید این میدرنج رو میزد اسم خودش رو خراب میکرد بنا به دلایلی که خودم میدونم نمیگم کرگ که اصلا یه وضعی میدرنجاش از پلاستیک کهنه درست شده
کلا میدرنج ها کلاویش توهینی به نوازنده هست

در مورد سمپل که میگین 512 مگ داره اره واسه کسی که این میزان سمگل استفاده میکنه عالی هست و کرگ ضعف داره رو این قضیه واسه کرگ متاسفم

یه بدی دیگه داره الان 400 مگ سمپل میخوره ( منم بیشتر از 130 مگ استفادم نمیشه ) بخوای توش 400 مگ بریزی 2 دقیقه طول میکشه لود شه اینم یه ضعف هست واسه کرگ و من متاسفم واسه کرگ

در مورد لگاتو معنی مفهوم لگاتو از نظر من با شما خیلی فرق میکنه در این مورد بحثی نمیشه کرد با شما

در مورد پخش کیفیت بنده اطلاعاتتون در اون حد نیست بخوام با شما بحث کنم شما درست میگین هادی هیجانی ....

در مورد اینکه میگی با من رقابت میکنین عرض کنم من یاماها a3 داشته باشم شما تایروس 5 باز نمیتونی با من رقابت کنی

در مورد دوست داشتن سینتی سایزر فکر نکنم اصلا بدونین سینتی سایزر با ورک استیشنی که نام بردین موتیف چه فرق هایی داره

به هر حال موفق باشی تو موسیقی الان شوبرت هم بیاد واسه شما منطق بیاره شما دوست من مخالفت میکنین باهاش
اینجا جاش نیست ولی خودت رو با این کار مقایسه کن بعد با هم بحث کنیم راجب به خالتور کیفیت چیزای دیگه

http://s6.picofile.com/file/8256214700/ ... 7.m4a.html

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 210 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 11:37

خب حالا که بحث عوض شد منم شرکت ک

حالا اپه جناب بهرنگ bm5  واسه کرگ دقیقا همونطوری که واسه یاماها درست کرده درست کنه متوجه منظور من میشین

یه مسئله

بهرنگ جان بنده منظورم این نیست میدرنج یاماها بد هست واسه کرگ خوب هست گفتم کلا یاماها نباید این میدرنج رو میزد اسم خودش رو خراب میکرد بنا به دلایلی که خودم میدونم نمیگم کرگ که اصلا یه وضعی میدرنجاش از پلاستیک کهنه درست شده
کلا میدرنج ها کلاویش توهینی به نوازنده هست

در مورد سمپل که میگین 512 مگ داره اره واسه کسی که این میزان سمگل استفاده میکنه عالی هست و کرگ ضعف داره رو این قضیه واسه کرگ متاسفم

یه بدی دیگه داره الان 400 مگ سمپل میخوره ( منم بیشتر از 130 مگ استفادم نمیشه ) بخوای توش 400 مگ بریزی 2 دقیقه طول میکشه لود شه اینم یه ضعف هست واسه کرگ و من متاسفم واسه کرگ

در مورد لگاتو معنی مفهوم لگاتو از نظر من با شما خیلی فرق میکنه در این مورد بحثی نمیشه کرد با شما

در مورد پخش کیفیت بنده اطلاعاتتون در اون حد نیست بخوام با شما بحث کنم شما درست میگین هادی هیجانی ....

در مورد اینکه میگی با من رقابت میکنین عرض کنم من یاماها a3 داشته باشم شما تایروس 5 باز نمیتونی با من رقابت کنی

در مورد دوست داشتن سینتی سایزر فکر نکنم اصلا بدونین سینتی سایزر با ورک استیشنی که نام بردین موتیف چه فرق هایی داره

به هر حال موفق باشی تو موسیقی الان شوبرت هم بیاد واسه شما منطق بیاره شما دوست من مخالفت میکنین باهاش
اینجا جاش نیست ولی خودت رو با این کار مقایسه کن بعد با هم بحث کنیم راجب به خالتور کیفیت چیزای دیگه

http://s6.picofile.com/file/8256214700/ ... 7.m4a.html

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 209 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 11:37

خب حالا که بحث عوض شد منم شرکت ک

حالا اپه جناب بهرنگ bm5  واسه کرگ دقیقا همونطوری که واسه یاماها درست کرده درست کنه متوجه منظور من میشین

یه مسئله

بهرنگ جان بنده منظورم این نیست میدرنج یاماها بد هست واسه کرگ خوب هست گفتم کلا یاماها نباید این میدرنج رو میزد اسم خودش رو خراب میکرد بنا به دلایلی که خودم میدونم نمیگم کرگ که اصلا یه وضعی میدرنجاش از پلاستیک کهنه درست شده
کلا میدرنج ها کلاویش توهینی به نوازنده هست

در مورد سمپل که میگین 512 مگ داره اره واسه کسی که این میزان سمگل استفاده میکنه عالی هست و کرگ ضعف داره رو این قضیه واسه کرگ متاسفم

یه بدی دیگه داره الان 400 مگ سمپل میخوره ( منم بیشتر از 130 مگ استفادم نمیشه ) بخوای توش 400 مگ بریزی 2 دقیقه طول میکشه لود شه اینم یه ضعف هست واسه کرگ و من متاسفم واسه کرگ

در مورد لگاتو معنی مفهوم لگاتو از نظر من با شما خیلی فرق میکنه در این مورد بحثی نمیشه کرد با شما

در مورد پخش کیفیت بنده اطلاعاتتون در اون حد نیست بخوام با شما بحث کنم شما درست میگین هادی هیجانی ....

در مورد اینکه میگی با من رقابت میکنین عرض کنم من یاماها a3 داشته باشم شما تایروس 5 باز نمیتونی با من رقابت کنی

در مورد دوست داشتن سینتی سایزر فکر نکنم اصلا بدونین سینتی سایزر با ورک استیشنی که نام بردین موتیف چه فرق هایی داره

به هر حال موفق باشی تو موسیقی الان شوبرت هم بیاد واسه شما منطق بیاره شما دوست من مخالفت میکنین باهاش
اینجا جاش نیست ولی خودت رو با این کار مقایسه کن بعد با هم بحث کنیم راجب به خالتور کیفیت چیزای دیگه

http://s6.picofile.com/file/8256214700/ ... 7.m4a.html

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 213 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 2:48

خب حالا که بحث عوض شد منم شرکت ک

حالا اپه جناب بهرنگ bm5  واسه کرگ دقیقا همونطوری که واسه یاماها درست کرده درست کنه متوجه منظور من میشین

یه مسئله

بهرنگ جان بنده منظورم این نیست میدرنج یاماها بد هست واسه کرگ خوب هست گفتم کلا یاماها نباید این میدرنج رو میزد اسم خودش رو خراب میکرد بنا به دلایلی که خودم میدونم نمیگم کرگ که اصلا یه وضعی میدرنجاش از پلاستیک کهنه درست شده
کلا میدرنج ها کلاویش توهینی به نوازنده هست

در مورد سمپل که میگین 512 مگ داره اره واسه کسی که این میزان سمگل استفاده میکنه عالی هست و کرگ ضعف داره رو این قضیه واسه کرگ متاسفم

یه بدی دیگه داره الان 400 مگ سمپل میخوره ( منم بیشتر از 130 مگ استفادم نمیشه ) بخوای توش 400 مگ بریزی 2 دقیقه طول میکشه لود شه اینم یه ضعف هست واسه کرگ و من متاسفم واسه کرگ

در مورد لگاتو معنی مفهوم لگاتو از نظر من با شما خیلی فرق میکنه در این مورد بحثی نمیشه کرد با شما

در مورد پخش کیفیت بنده اطلاعاتتون در اون حد نیست بخوام با شما بحث کنم شما درست میگین هادی هیجانی ....

در مورد اینکه میگی با من رقابت میکنین عرض کنم من یاماها a3 داشته باشم شما تایروس 5 باز نمیتونی با من رقابت کنی

در مورد دوست داشتن سینتی سایزر فکر نکنم اصلا بدونین سینتی سایزر با ورک استیشنی که نام بردین موتیف چه فرق هایی داره

به هر حال موفق باشی تو موسیقی الان شوبرت هم بیاد واسه شما منطق بیاره شما دوست من مخالفت میکنین باهاش
اینجا جاش نیست ولی خودت رو با این کار مقایسه کن بعد با هم بحث کنیم راجب به خالتور کیفیت چیزای دیگه

http://s6.picofile.com/file/8256214700/ ... 7.m4a.html

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 245 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 2:48

دوست عزیزم بنده 17 سال الان شده 18 سال دارم ساز میزنم عروسی میرم بخوام حساب کنم فکر کنم 6 سال فکر میکنم کرگ داشتم 11 سال یاماها تا همین 1 ماه پیش که s970  خودم رو فروختم یه pa4x  خریدم به خاطر تنوع نه چیز دیگه ای که لگاتو هم شاملش بود

خب شما منو نمیشناسی ایراد نداره ولی برداشت شما بسیار متعصبانه و رد شده هست از طرف من بازم میگم بزرگترین شکست یاماها که داره بدترش هم میکنه تو ایران 1 سمپل غیر مستفیم 2 صدا سازی حرفه ای (که واسه شما نیست واسه افرادی مثل من بی سواد هست ) در خارج ار کیبورد جالب اینجاست تمام این ضعف ها تو یاماها 9000 نبود و همه چی توش بود

من دارم میگم کرگ ریتم سازیش سخت و مزخرف هست شما میگی اینو برتری میدونین این چه برتری هست ؟ دوست من یه کیبورد باید به قول دوستان خود کفا باشه نه اینکه بخواد با یه دستگاه پردازنده دیگر کاراش رو برسه من بحثم اینه شما بیا سمپل مستقیم کن و غیر مستقیم هم بزار واسش یا صدا سازی تو دستگاه بزار تو pc هم بزار  مگه چه ایرادی داره ؟

بنده هیچ تعصبی رو برند خاصی ندارم فقط تعصب رو اشخاصی دارم که رو برندی خاصی تعصب دارن نمونش شما تمام حرف های بنده منطقی و یه سری افراد اینو میدونن

بهرنگ جان بنده منظورم این نیست میدرنج یاماها بد هست واسه کرگ خوب هست گفتم کلا یاماها نباید این میدرنج رو میزد اسم خودش رو خراب میکرد بنا به دلایلی که خودم میدونم نمیگم کرگ که اصلا یه وضعی میدرنجاش از پلاستیک کهنه درست شده
کلا میدرنج ها کلاویش توهینی به نوازنده هست

در مورد سمپل که میگین 512 مگ داره اره واسه کسی که این میزان سمگل استفاده میکنه عالی هست و کرگ ضعف داره رو این قضیه واسه کرگ متاسفم

یه بدی دیگه داره الان 400 مگ سمپل میخوره ( منم بیشتر از 130 مگ استفادم نمیشه ) بخوای توش 400 مگ بریزی 2 دقیقه طول میکشه لود شه اینم یه ضعف هست واسه کرگ و من متاسفم واسه کرگ

در مورد لگاتو معنی مفهوم لگاتو از نظر من با شما خیلی فرق میکنه در این مورد بحثی نمیشه کرد با شما

در مورد پخش کیفیت بنده اطلاعاتتون در اون حد نیست بخوام با شما بحث کنم شما درست میگین هادی هیجانی ....

در مورد اینکه میگی با من رقابت میکنین عرض کنم من یاماها a3 داشته باشم شما تایروس 5 باز نمیتونی با من رقابت کنی

در مورد دوست داشتن سینتی سایزر فکر نکنم اصلا بدونین سینتی سایزر با ورک استیشنی که نام بردین موتیف چه فرق هایی داره

به هر حال موفق باشی تو موسیقی الان شوبرت هم بیاد واسه شما منطق بیاره شما دوست من مخالفت میکنین باهاش
اینجا جاش نیست ولی خودت رو با این کار مقایسه کن بعد با هم بحث کنیم راجب به خالتور کیفیت چیزای دیگه

http://s6.picofile.com/file/8256214700/ ... 7.m4a.html

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 251 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 0:59

sokootmusic نوشته است:

http://s6.picofile.com/file/8255581168/Habs_sokootmusic.mp3.html
سلام دوستان این لینگ صوتی آهنگ حبس ابی هستش که با ریتمslowrock روی a3000 که دستکاریش کردم ضبط شده---با صدای دوست خوبم ابراهیم کرم نیا

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 245 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 0:59

دوست عزیزم بنده 17 سال الان شده 18 سال دارم ساز میزنم عروسی میرم بخوام حساب کنم فکر کنم 6 سال فکر میکنم کرگ داشتم 11 سال یاماها تا همین 1 ماه پیش که s970  خودم رو فروختم یه pa4x  خریدم به خاطر تنوع نه چیز دیگه ای که لگاتو هم شاملش بود

خب شما منو نمیشناسی ایراد نداره ولی برداشت شما بسیار متعصبانه و رد شده هست از طرف من بازم میگم بزرگترین شکست یاماها که داره بدترش هم میکنه تو ایران 1 سمپل غیر مستفیم 2 صدا سازی حرفه ای (که واسه شما نیست واسه افرادی مثل من بی سواد هست ) در خارج ار کیبورد جالب اینجاست تمام این ضعف ها تو یاماها 9000 نبود و همه چی توش بود

من دارم میگم کرگ ریتم سازیش سخت و مزخرف هست شما میگی اینو برتری میدونین این چه برتری هست ؟ دوست من یه کیبورد باید به قول دوستان خود کفا باشه نه اینکه بخواد با یه دستگاه پردازنده دیگر کاراش رو برسه من بحثم اینه شما بیا سمپل مستقیم کن و غیر مستقیم هم بزار واسش یا صدا سازی تو دستگاه بزار تو pc هم بزار  مگه چه ایرادی داره ؟

بنده هیچ تعصبی رو برند خاصی ندارم فقط تعصب رو اشخاصی دارم که رو برندی خاصی تعصب دارن نمونش شما تمام حرف های بنده منطقی و یه سری افراد اینو میدونن

بهرنگ جان بنده منظورم این نیست میدرنج یاماها بد هست واسه کرگ خوب هست گفتم کلا یاماها نباید این میدرنج رو میزد اسم خودش رو خراب میکرد بنا به دلایلی که خودم میدونم نمیگم کرگ که اصلا یه وضعی میدرنجاش از پلاستیک کهنه درست شده
کلا میدرنج ها کلاویش توهینی به نوازنده هست

در مورد سمپل که میگین 512 مگ داره اره واسه کسی که این میزان سمگل استفاده میکنه عالی هست و کرگ ضعف داره رو این قضیه واسه کرگ متاسفم

یه بدی دیگه داره الان 400 مگ سمپل میخوره ( منم بیشتر از 130 مگ استفادم نمیشه ) بخوای توش 400 مگ بریزی 2 دقیقه طول میکشه لود شه اینم یه ضعف هست واسه کرگ و من متاسفم واسه کرگ

در مورد لگاتو معنی مفهوم لگاتو از نظر من با شما خیلی فرق میکنه در این مورد بحثی نمیشه کرد با شما

در مورد پخش کیفیت بنده اطلاعاتتون در اون حد نیست بخوام با شما بحث کنم شما درست میگین هادی هیجانی ....

در مورد اینکه میگی با من رقابت میکنین عرض کنم من یاماها a3 داشته باشم شما تایروس 5 باز نمیتونی با من رقابت کنی

در مورد دوست داشتن سینتی سایزر فکر نکنم اصلا بدونین سینتی سایزر با ورک استیشنی که نام بردین موتیف چه فرق هایی داره

به هر حال موفق باشی تو موسیقی الان شوبرت هم بیاد واسه شما منطق بیاره شما دوست من مخالفت میکنین باهاش
اینجا جاش نیست ولی خودت رو با این کار مقایسه کن بعد با هم بحث کنیم راجب به خالتور کیفیت چیزای دیگه

http://s6.picofile.com/file/8256214700/ ... 7.m4a.html

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 175 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 0:59

از اونجایی که کلا موضوع مبحث به فنا رفت باید توضیح بدم که حسین زاده جان دوستان در پست های قبل همین مسئله را نمایش دادند و اشاره کردند که ریتم های یاماها حتی مجلسی تر از کرگ نیز هستند. این به سلیقه شخصی شما باز میگردد.
من قبول دارم که عده ای اینطوری میگند و عده ای هم برعکسش رو میگند ولی  وقتی چیزی کاملا مجلسی است ، ما دیگه نمیتونیم کاریش بکنیم. اگر منظور شما همان ریتمهای شلوغ و کثبف pa50 و pa80 است باید عرض کنم ساختن اون ریتمها بی ارزش کردن هنر سازنده است و بنده هرگز چنین ریتمهایی برای پک هام نمیسازم چون یک ضعف و کار بی ارزش است.ولی میتونید بطور شخصی سفارش بدید و قیمت زیادی هم ندارند چون خیلی ساده هستند.
یک مسئله  این است که مثالتون در مورد شیرینی فروشی دقیقا به پک BM5 مربوط میشود با این همه تنوع ریتم و فرهنگ.قرار نیست یک نفر  تمام هزاران هزار شهر و روستاهای ایران را با چندیدن نمونه سبک سنتی و محلی ساپورت کند که اصلا همچنین خواسته ای غیرمنطقی هم هست. هر منطقه باید مثل منطقه خراسان رضوی خودکفا شود توسط ریتمسازانش.
اون همه ریتمهای 6/8 و بندری و بستکی و آذری و کردی و افغانی و... اونها کپی هیچ اهنگی نیستند دوست خوبم.

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 189 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 16:06

از اونجایی که کلا موضوع مبحث به فنا رفت باید توضیح بدم که حسین زاده جان دوستان در پست های قبل همین مسئله را نمایش دادند و اشاره کردند که ریتم های یاماها حتی مجلسی تر از کرگ نیز هستند. این به سلیقه شخصی شما باز میگردد.
من قبول دارم که عده ای اینطوری میگند و عده ای هم برعکسش رو میگند ولی  وقتی چیزی کاملا مجلسی است ، ما دیگه نمیتونیم کاریش بکنیم. اگر منظور شما همان ریتمهای شلوغ و کثبف pa50 و pa80 است باید عرض کنم ساختن اون ریتمها بی ارزش کردن هنر سازنده است و بنده هرگز چنین ریتمهایی برای پک هام نمیسازم چون یک ضعف و کار بی ارزش است.ولی میتونید بطور شخصی سفارش بدید و قیمت زیادی هم ندارند چون خیلی ساده هستند.
یک مسئله  این است که مثالتون در مورد شیرینی فروشی دقیقا به پک BM5 مربوط میشود با این همه تنوع ریتم و فرهنگ.قرار نیست یک نفر  تمام هزاران هزار شهر و روستاهای ایران را با چندیدن نمونه سبک سنتی و محلی ساپورت کند که اصلا همچنین خواسته ای غیرمنطقی هم هست. هر منطقه باید مثل منطقه خراسان رضوی خودکفا شود توسط ریتمسازانش.
اون همه ریتمهای 6/8 و بندری و بستکی و آذری و کردی و افغانی و... اونها کپی هیچ اهنگی نیستند دوست خوبم.

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 250 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 16:06

عذر خواهی شما بعد از اون کلمه ای که در مورد کاربران فرمودید کمی بی معنا به نظر میرسه . اینجا اگر کسی فعالیت داره بخاطر دل خودش و علاقش هست نه بخاطر مدیر و غیره . نه کسی پولی میگیره نه خورده برده ای از کسی داره که بخواد کورکورانه از مدیر حمایت کنه
اگه نظر خود بنده رو خونده باشید هم از ریتم یاماها اشکال گرفتم هم از ریتم کرگ
هرچیزی که گفته شده نظر شخصی همه ی عزیزان بوده
شما اگر همین جمله ی ((چاپلوسی )) و این صحبتا رو اگر تو سایتهای مربوط به کرگ بنویسید  درجا از سایت حذفتون میکنن آقای حکیمی . کاری که چند ساله دارن با کاربرا میکنن که خود من هم یکی از همون کاربرای حذف شده هستم . به محض اینکه بر علیه کرگ چیزی بنویسید یا حرفی بزنید که مدیر خوشش نیاد بدون هیچگونه اخطاری حذف میشید
ولی الان بعد از 3 صفحه پافشاری روی حرفاتون هنوز هم دارید پست میذارید
تفاوت این سایت با بقیه ی سایتها اینه
خواهشا قبل از تایپ کردن کمی روی جملاتتون فکر کنید . ممنونم

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 231 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 10:27

عذر خواهی شما بعد از اون کلمه ای که در مورد کاربران فرمودید کمی بی معنا به نظر میرسه . اینجا اگر کسی فعالیت داره بخاطر دل خودش و علاقش هست نه بخاطر مدیر و غیره . نه کسی پولی میگیره نه خورده برده ای از کسی داره که بخواد کورکورانه از مدیر حمایت کنه
اگه نظر خود بنده رو خونده باشید هم از ریتم یاماها اشکال گرفتم هم از ریتم کرگ
هرچیزی که گفته شده نظر شخصی همه ی عزیزان بوده
شما اگر همین جمله ی ((چاپلوسی )) و این صحبتا رو اگر تو سایتهای مربوط به کرگ بنویسید  درجا از سایت حذفتون میکنن آقای حکیمی . کاری که چند ساله دارن با کاربرا میکنن که خود من هم یکی از همون کاربرای حذف شده هستم . به محض اینکه بر علیه کرگ چیزی بنویسید یا حرفی بزنید که مدیر خوشش نیاد بدون هیچگونه اخطاری حذف میشید
ولی الان بعد از 3 صفحه پافشاری روی حرفاتون هنوز هم دارید پست میذارید
تفاوت این سایت با بقیه ی سایتها اینه
خواهشا قبل از تایپ کردن کمی روی جملاتتون فکر کنید . ممنونم

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 241 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 10:27

عذر خواهی شما بعد از اون کلمه ای که در مورد کاربران فرمودید کمی بی معنا به نظر میرسه . اینجا اگر کسی فعالیت داره بخاطر دل خودش و علاقش هست نه بخاطر مدیر و غیره . نه کسی پولی میگیره نه خورده برده ای از کسی داره که بخواد کورکورانه از مدیر حمایت کنه
اگه نظر خود بنده رو خونده باشید هم از ریتم یاماها اشکال گرفتم هم از ریتم کرگ
هرچیزی که گفته شده نظر شخصی همه ی عزیزان بوده
شما اگر همین جمله ی ((چاپلوسی )) و این صحبتا رو اگر تو سایتهای مربوط به کرگ بنویسید  درجا از سایت حذفتون میکنن آقای حکیمی . کاری که چند ساله دارن با کاربرا میکنن که خود من هم یکی از همون کاربرای حذف شده هستم . به محض اینکه بر علیه کرگ چیزی بنویسید یا حرفی بزنید که مدیر خوشش نیاد بدون هیچگونه اخطاری حذف میشید
ولی الان بعد از 3 صفحه پافشاری روی حرفاتون هنوز هم دارید پست میذارید
تفاوت این سایت با بقیه ی سایتها اینه
خواهشا قبل از تایپ کردن کمی روی جملاتتون فکر کنید . ممنونم

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 161 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 10:27

با سلام خدمت آقا مجتبی عزیز

اول از همه بنده اگه صحبتی کردم حمل بر بی ادبی و ..نبود و نیست!

دوم اینکه بحث اصلا تعصب نبوده و نیست!

سوم اینکه ماشاا.. اینجا خدا هم بیاد باز همه میگن یاماها بهتر بود!

اصلا تمام صحبت من به برند نیست!

کرگ و رولند و یاماها و ... همه عالی هستن! قرار نیست همه یاماها دوس داشته باشن و یا همه کرگ و ...

بحث من سر مقایسه این دوتا ریتم هست!

خیلی از دوستان چون سازنده این ریتم مدیریت سایت هست بدون اطلاعات و فقط من باب حمایت دارن تعریف میکنن! اشکالی هم نداره! آمار دانلود دوتا کار نشون از همه چی داره و من دیگه در این زمینه حرفی ندارم و برای هر دو سازنده عزیز آرزوی موفقیت دارم

در ضمن ممنون که به بنده یادآوری کردید این ریتم جدید ساخته شده برای کرگ همون سمپل های تکراری و خشک و به درد نخورد پارتی 6 بوده! و تعجبم چرا این دموی بی کیفیت و خشک کرگ چند برابر دموی محشر و بدون نقص یاماها دانلود شده!

به هر حال باز هم اگر از صحبت های من تعصب برداشت شده من از همه عزیزان عذر خواهی میکنم

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 253 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 21:37

با سلام خدمت آقا مجتبی عزیز

اول از همه بنده اگه صحبتی کردم حمل بر بی ادبی و ..نبود و نیست!

دوم اینکه بحث اصلا تعصب نبوده و نیست!

سوم اینکه ماشاا.. اینجا خدا هم بیاد باز همه میگن یاماها بهتر بود!

اصلا تمام صحبت من به برند نیست!

کرگ و رولند و یاماها و ... همه عالی هستن! قرار نیست همه یاماها دوس داشته باشن و یا همه کرگ و ...

بحث من سر مقایسه این دوتا ریتم هست!

خیلی از دوستان چون سازنده این ریتم مدیریت سایت هست بدون اطلاعات و فقط من باب حمایت دارن تعریف میکنن! اشکالی هم نداره! آمار دانلود دوتا کار نشون از همه چی داره و من دیگه در این زمینه حرفی ندارم و برای هر دو سازنده عزیز آرزوی موفقیت دارم

در ضمن ممنون که به بنده یادآوری کردید این ریتم جدید ساخته شده برای کرگ همون سمپل های تکراری و خشک و به درد نخورد پارتی 6 بوده! و تعجبم چرا این دموی بی کیفیت و خشک کرگ چند برابر دموی محشر و بدون نقص یاماها دانلود شده!

به هر حال باز هم اگر از صحبت های من تعصب برداشت شده من از همه عزیزان عذر خواهی میکنم

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 231 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 21:37

با سلام خدمت آقا مجتبی عزیز

اول از همه بنده اگه صحبتی کردم حمل بر بی ادبی و ..نبود و نیست!

دوم اینکه بحث اصلا تعصب نبوده و نیست!

سوم اینکه ماشاا.. اینجا خدا هم بیاد باز همه میگن یاماها بهتر بود!

اصلا تمام صحبت من به برند نیست!

کرگ و رولند و یاماها و ... همه عالی هستن! قرار نیست همه یاماها دوس داشته باشن و یا همه کرگ و ...

بحث من سر مقایسه این دوتا ریتم هست!

خیلی از دوستان چون سازنده این ریتم مدیریت سایت هست بدون اطلاعات و فقط من باب حمایت دارن تعریف میکنن! اشکالی هم نداره! آمار دانلود دوتا کار نشون از همه چی داره و من دیگه در این زمینه حرفی ندارم و برای هر دو سازنده عزیز آرزوی موفقیت دارم

در ضمن ممنون که به بنده یادآوری کردید این ریتم جدید ساخته شده برای کرگ همون سمپل های تکراری و خشک و به درد نخورد پارتی 6 بوده! و تعجبم چرا این دموی بی کیفیت و خشک کرگ چند برابر دموی محشر و بدون نقص یاماها دانلود شده!

به هر حال باز هم اگر از صحبت های من تعصب برداشت شده من از همه عزیزان عذر خواهی میکنم

لرزه نگاری...
ما را در سایت لرزه نگاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان larzeh بازدید : 220 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 21:37